Při nákupu nad 2 200 Kč na Vás v košíku čeká dáreček ❤

Reklamační řád

1. Záruční doba

1.1. Záruční doba je 24 měsíců a běží od okamžiku převzetí zboží kupujícím.

1.2. Tato záruční doba může být delší/kratší v závislosti na datu spotřeby uvedeném na obalu produktu. Záruční doba je pak omezena datem spotřeby.

1.3. V případě vyřízení reklamace výměnou zboží za nový kus, pokračuje původní záruční doba.

 

2. Kdy reklamovat

2.1. Zákazník má právo reklamovat zboží, pokud jej obdrží v rozporu s kupní smlouvou, nebo se v záruční době produktu objeví skutečnosti znemožňující jeho obvyklé používání.

2.2. Zákazník je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil jeho případné vady a poškození. Pokud je zboží viditelně poškozeno dopravou, reklamujte prosím toto poškození u přepravce.

 

3. Jak oznámit reklamaci

3.1. Pokud jste zjistili, že se zbožím není něco v pořádku, kontaktujte mě prosím na email info@biobalicek.cz.

3.2. Jakmile se dohodneme na všech podmínkách, zašlete prosím reklamované zboží včetně faktury na následující adresu:

Martina Grabmüllerová

U Naděje 683

370 06 Srubec

Zboží prosím dobře zabalte, aby nedošlo během přepravy k poškození obalu produktu. Pokud bude obal produktu poškozen, budu muset poměrnou část ceny za toto poškození odečíst.

 

4. Průběh a řešení reklamace

4.1. Jakmile zboží obdržím, zašlu Vám informaci o přijetí reklamace.

4.2. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.

4.3. Pokud nebude možné zboží vyměnit, vrátím Vám částku na Váš bankovní účet, a to včetně Vašich nákladů na dopravu ke mně. Tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné.

 

5. Kdy nelze reklamovat

5.1. Zboží nelze reklamovat v těchto případech:

5.1.1. použité kosmetické přípravky bez zjevné závady nelze vracet z hygienických důvodů

5.1.2. zboží s prošlým či omezeným datem spotřeby nebo použitím, pokud tato skutečnost byla známa zákazníkovi již v době nákupu.

5.1.3. vada vzniklá na věci je způsobena běžným opotřebením

5.1.4. vada zboží je způsobena zákazníkem a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením

5.1.5. vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího

 

Tento reklamační řád je účinný od 9.4.2017.